חברת Sobha Realty, יזמית נדל”ן מובילה בתחום הנדל”ן היוקרתי במזרח התיכון ובהודו, הצטרפה לשיתוף פעולה עם WebEngage, חברה מובילה בתחום אוטומציה בשיווק, במטרה לשדרג את המעורבות של הלקוחות בעזרת בינה מלאכותית (AI) ותובנות מונחות נתונים.
ההתחייבות לשדרוג חוויית הקונה
השיתוף פעולה בין החברות יאפשר ל-Sobha Realty להעניק תקשורת מותאמת אישית וחוויות משופרות לקונים שלה, ובכך לחזק את המוניטין של החברה כחוד החנית בתחום החדשנות ומיקוד בלקוח.
החיבור לפלטפורמת נתוני הלקוחות (CDP) המתקדמת של WebEngage ולכלי האוטומציה המופעלים באמצעות בינה מלאכותית יאפשר ל-Sobha Realty להעצים את המעורבות של הלקוחות על ידי חוויות מותאמות אישית באופן עמוק יותר.
טכנולוגיה מתקדמת לשיפור מעורבות הקונים
הפלטפורמה החדשנית תאפשר ל-Sobha לגלות תובנות מעמיקות יותר על התנהגות הלקוחות, מה שיאפשר יצירת קמפיינים מותאמים אישית במגוון ערוצים, כולל דוא”ל, מדיה חברתית, אתרים וסלולר.
התרכזות גוברת של חברות מובילות כמו Sobha בחדשנות, אוטומציה וחוויית המשתמש משקפת מגמה רחבה יותר בתעשיית הנדל”ן של האמירויות.
הצמיחה והעתיד של Sobha Realty
התרכזות בשיפור חוויות הלקוח ממחישה את החשיבות של בינה מלאכותית ואוטומציה בתחום המעורבות עם הלקוחות, תוך שימת דגש על פיתוח קמפיינים מותאמים אישית שתומכים בהרחבת הקשר עם לקוחות קיימים ועתידיים, ובכך מבססים את מקומה של Sobha Realty כמובילה בתחום הנדל”ן.