קניון דובאי פסטיבל סיטי הכריז על תכניות להרחיב את מגוון המותגים שהוא מציע בחורף הקרוב כחלק מאסטרטגיית השדרוג שלו.
הקניון דיווח על 95% תפוסה של שטחי השכרה (GLA) במתחם המשתרע על פני יותר מ-30,000 מ”ר וכולל 400 חנויות. בשנה שעברה ביקרו בקניון כ-23 מיליון מבקרים.
חייסם חאג’אר, מנהל ניהול הנכסים בקבוצת אל-פותאים, אמר: “למרות השינויים המשמעותיים שחלו בענף הקמעונאות, כגון עליית המסחר האלקטרוני ושינויי התנהגות הצרכנים, הביקוש לחוויות קניות פיזיות נותר חזק. מזה שנים אנו מובילים מהלכים פורצי דרך בעיר, והמשך המגמה הוא עדות למחויבות שלנו לחדשנות”.
קניון דובאי פסטיבל סיטי מרחיב את ההיצע
הקניון, הכולל יותר מ-400 חנויות, כולל את הסניף הראשון של איקאה (IKEA) באיחוד האמירויות. בשנת 2024, הקניון מתכנן להוסיף יותר מ-30 חנויות חדשות, מתוכן 24 יהיו מותגים המוצעים לראשונה בשוק. ההרחבה תתפרש על פני שטח של יותר מ-18,000 מ”ר.
לאחרונה נפתח Market Island, אשר מתואר כאולם האוכל הגדול ביותר במזרח התיכון, המשתרע על שטח של 6,500 מ”ר ומציע מעל 16 מסעדות חדשות מבוססות מותגים בינלאומיים.
בנוסף, נפתחו חנויות חדשות למותגים מוכרים כמו Jijil, Bueno, Pull & Bear, ו-Monkeys Everywhere. בקטגוריית האופנה יצטרפו מותגים חדשים כמו Calliope, Okaidi, Faiz Couture, Tanjim, Key Town, Cotton Collection, ו-Jules & Juliette.
בקטגוריית היופי, נפתח דגל חדש לחנות הקוסמטיקה הרוסית L’Etoile. בתחום הטכנולוגיה, מותג HONOR השיק חנות חדשה. בתחום האוכל והשתייה, יצטרפו מסעדות כמו Ilforno, Wayback Burger ו-Kafu Coffee.
חאג’אר הוסיף: “על מנת להישאר בחזית החדשנות הקמעונאית, שותפויות אסטרטגיות ורעיונות חדשניים הם קריטיים. מחקר ‘Shopping for Growth’ של Strategy& מצביע על כך שמכירות הקמעונאות השנתיות באזור צפויות להגיע ל-300 מיליארד דולר עד שנת 2028. הוא מראה כיצד תכניות אב וגישות קמעונאות מגוונות תורמות להצלחה, במיוחד בפיתוח כלכלי רחב יותר ובהצעות איכותיות לתיירים ולתושבים כאחד.
“הדבר חשוב לכל יעד קמעונאי עירוני ומהווה עדיפות עליונה עבורנו. בהתבסס על ההיסטוריה שלנו ביוזמות פורצות דרך, כגון הכנסת איקאה ופתיחת קניונים קהילתיים ראשונים, אנו ממשיכים להתחייב לחדש את חוויית הקמעונאות ולהוביל צמיחה בעידן החדש הזה. על ידי המשך הצגת מותגים וחוויות בלעדיות, אנו מחזקים את מעמדנו כמובילים בתחום הקמעונאות המשתנה”.