חברת 4Partners, שירות דרופשיפינג מבוסס מדובאי, הודיעה על גיוס של $3.6 מיליון בסבב מימון אחרון. ההון החדש ישמש את החברה להתרחבות בשוק איחוד האמירויות ולתמיכה בתוכניות הצמיחה האזורית שלה.
החברה תשתמש בחלק מהגיוס כדי לספק לעסקים מכל הגדלים פלטפורמה מקיפה ושירותי לוגיסטיקה המאפשרים הקמת חנויות מקוונות מלאות תפעול באופן מהיר ויעיל.
פתרון דרופשיפינג מקיף לעסקים
4Partners מתמקדת בהקלה על תהליכי השקת חנויות מקוונות ופיתוחן באמצעות ניהול מלאי, שילוח והשלמת הזמנות עבור העסקים. קצין השיווק הראשי של החברה, אלכסנדר בטרה, ציין כי 4Partners שמחה להיכנס לשוק האמירויות ולהציע פתרון מקיף שמסייע לעסקים לצמוח בשוק תחרותי.
“הפלטפורמה שלנו מסירה את המורכבות בניהול לוגיסטיקה ומלאי, ומאפשרת לשותפים שלנו להתרכז במה שהם יודעים לעשות הכי טוב – למכור ולפתח את המותגים שלהם,” אמר בטרה.
יתרון לוגיסטי רחב ללא צורך בהחזקת מלאי
הפלטפורמה של 4Partners מעניקה לעסקים גישה למיליוני מוצרים מבוקשים ללא צורך ברכישה מראש, ומאפשרת להם לשלוט ברווחיות שלהם באופן עצמאי. עם שירות לוגיסטי אוטומטי ותשתית ענן, אין צורך בקוד או בתחזוקה – מה שהופך את ההקמה והניהול של חנויות מקוונות לקלים מתמיד.
בנוסף, עם מחסנים באיחוד האמירויות, גרמניה, ארה”ב, טורקיה וסין, החברה מציעה יכולת שילוח חוצה גבולות ללקוחות בכל העולם, ומספקת למעלה מ-7 מיליון מוצרים ממותגים מקוריים מ-753 ספקים גלובליים.
תמיכה בשוק צומח של מסחר אלקטרוני
ההתרחבות של 4Partners לאיחוד האמירויות מגיעה בזמן שבו שוק המסחר האלקטרוני באזור מזרח התיכון וצפון אפריקה צפוי להגיע לנפח של $50 מיליארד עד 2025. בתוך תחום זה, תחום הדרופשיפינג צפוי לצמוח בשיעור של 17.9% בשנה עד 2030, לאור הביקוש המגוון והגובר של הצרכנים.
4Partners שואפת לשנות את השוק עם כלים פשוטים ויעילים לעסקים קטנים ובינוניים, ומציעה אפשרות לשילוב הקטלוג שלה עם חנויות Shopify – כדי לאפשר לעסקים לנצל את המגמה הגוברת של מסחר באמצעות מכשירים ניידים.