רשויות הנדל”ן בדובאי חילקו קנסות לחברות המפרות את כללי פרסום נכסים באמירות. הסוכנות לרגולטורית הנדל”ן (RERA), הזרוע הרגולטורית של מחלקת הקרקעות של דובאי (DLD), מדגישה כי כל חברות הנדל”ן חייבות לעמוד בתנאים וההגבלות שנקבעו עבור פרסומות נדל”ן. זה כולל מתן מידע מדויק ונכון ללקוחות באמצעות קבלת רישיונות פרסום.
פרסום נדל”ן בדובאי
בנוסף, חובה לכלול קוד QR כדי לאפשר למשקיעים לזהות ולאמת את כל נתוני הנכס המפורסמים. הדבר נבע מכך שהסוכנות לרגולטורית הנדל”ן קנסה 30 חברות נדל”ן בגין אי עמידה בתנאים המפורטים בפרסומות הנדל”ן, שנקבעו כדי לשלוט בפרסומות ולבלום שיטות שליליות בענף.
עלי עבדאללה אל עלי, מנהל מחלקת בקרת נדל”ן ב-RERA, הדגיש כי הסוכנות עקבה מקרוב אחר פרסומות נדל”ן ופעילויות בשוק. כתוצאה מכך זוהו 30 הפרות בקרב חברות נדל”ן, שכל אחת מהן ספגה קנס של 50,000 AED (13,600 דולר) בגין אי ציות להנחיות RERA.
הסוכנות פרסמה בעבר חוזרים ואזהרות כדי להדגיש את ההוראות והתנאים של פרסום נדל”ן ולהבטיח ציות. עלי עבדאללה אל עלי הדגיש את מסירותה המתמשכת של הסוכנות לרגולטורית הנדל”ן להגברת השקיפות במגזר הנדל”ן, מתן שירותים מהשורה הראשונה לבעלי עניין, שמירה על זכויות כולם וטיפוח קיימות בפיתוח וצמיחת המגזר.
מחויבות זו תואמת את האסטרטגיה של DLD להפוך למובילה העולמית בהשקעות נדל”ן. האסטרטגיה מתמקדת במתן שירותי נדל”ן חלקים, חקיקה יעילה, שילוב נתונים באמצעות שותפויות, הובלת תשתית דיגיטלית והעצמת ההון האנושי.
עלי אל עלי דחק בכל החברות לציית בעקביות להנחיות, לחוקים ולתקנות של הסוכנות. ניתן להשיג זאת באמצעות הכשרה מתמשכת או באמצעות רכישת מידע מקורסי הכשרה. תאימות כזו חיונית כדי להבטיח סביבה בטוחה, יציבה ובת קיימא המשפרת את החוויה של לקוחות DLD. הוא גם עודד את הציבור לא להתייחס לפרסומות נדל”ן שאין להם היתר וקוד QR.